Kristne bør acceptere Muhammed som profet

vvbfgfgghfgnghn

Den venstreorienterede etablering fortsætter med at bøje sig for islam. Kan du forestille   “Hvorfor en muslim Kan Se Jesus som Guds søn”? Selvfølgelig ikke. Mens utrætteligt fjendtlige til kristendommen, af en eller anden ukendt årsag (Saudi prinser fylder deres lommer?) Venstrefløjen i Vesten er opsat på at sikre, at folk har et positivt syn på islam, og aldrig nogensinde spørgsmålstegn ved, om de jihadister, der holder på begrunde mord ved at citere Koranen kan have noget at gøre med islam.

Og så endnu en gang Craig Considine, der har sammenlignet Muhammad med George Washington, hyldet Muhammed som en “universel forkæmper for menneskerettigheder”, og hævdede, at kristendommen har et begreb jihad ligesom islams. Han bruger ofte denne sammenligning ved at ansætte en meget enkel metode: ignorerer hvad der ikke passer sin afhandling, som han gør her.

There is no Considine but Considine, and Muhammad is his prophet

Craig Considine

Bemærk Considine s brug af smøre udtrykket “islamofob.” En “islamofob” er angiveligt en person, der har en irrationel had mod islam – og hvad gjorde hans kristne samtalepartnere tjene denne etiket? De kaldte ham en “pseudo-katolsk” og “vantro” for hans “positive skrifter om Muhammed.” I betragtning af islams afvisning af guddommelighed, korsfæstelse, opstandelse og frelsende mission Kristus, det er helt rimeligt, at disse kristne til at have overvejet Considine at have fraveget troen ved at skrive positivt om Muhammed. Men til Considine, det betyder blot, at de hader islam.

Eller måske er det irriterer muslimer og kristne, fordi han ignorerer de åbenbare modsætninger mellem doktriner de to trosretninger.

Bemærk kunstgreb. Considine tyder på, at islam er mere fordomsfri og generøs end kristendommen, da muslimerne kan sige “Jeg tror på Jesus,” men kristne kan ikke sige “Jeg tror på Muhammad som profet” uden at blive læst ud af kristendommen. Men han kan kun betyde dette ved rigning hans analogi. Selve svarer til hans sagde, “Jeg er kristen. Jeg tror på Muhammad som profet “ville være for en muslim at sige,” Jeg er muslim. Jeg tror på Jesus som Guds søn “- som Koranen ihærdigt, eftertrykkeligt og gentagne gange benægter. Hvis en muslim sagde, at muslimer ville fortælle ham, “Jesus er kun en profet. Du har vendt ryggen til Allah. Du er ikke længere muslim. ”

Ulige, derefter, hvis Muhammad bragte kærlighed og fred, hvorfor den islamiske verden står i flammer. Flade udsagn som “Profeten Muhammad bragte kærlighed, fred, og meget mere til en del af verden, der havde lidt af disse ting” er simpelthen tåbeligt, idet de ignorerer, og forventer læserne til at ignorere det faktum, at muslimer over hele verden dræber mennesker, og påberåber sig Muhammeds ord og gerninger at retfærdiggøre disse drab. Craig Considine ballon kan aldrig lander, men han kan ikke forvente at bære alle andre sammen på sin sky af selvbedrag og benægtelse blot ved at hævde en åbenbar absurditet.

I virkeligheden, Muhammad var en hvid mand, der ejede sorte slaver: “En mand kom ind i moskeen på kamel og gjort det knæle ned, og derefter bandt hans ben med reb. Han spurgte så: Hvem af jer er Muhammed? Allahs sad lænet på noget blandt dem. Vi sagde til ham:. Denne hvide mand, der læner sig “(Sunan Abu Dawud 486)” Fortalt Umar: Jeg kom og se, Allahs Sendebud var opholder sig på en Mashobra (loftsrum rum) og en sort slave Allahs Sendebud var i toppen hvis dens trapper. “(Sahih Bukhari 9.91.368) og bortset fra at hævde at have det sidste og universelle sandhed, andre aspekter af Muhammads budskab, der gnider nogle kristne (og andre) den forkerte vej er krig mod vantro, had til jøder, til kvinder mindreværd, og mere. Men Craig Considine tænker så lidt af sine læsere, at han ikke anser sådanne ting selv for at afvise dem.

Selv ved denne standard er Muhammad mislykkes. Hvor følsom var Muhammad til trivsel Safiyya bint Huyayy? Muhammad dræbte hendes far og hendes mand under razzia mod jøderne på Khaybar. Efter massakren blev afsluttet, på vej ud af Khaybar den nat, Muhammed standsede sin karavane , så snart de var uden oasen, slog et telt, og fuldbyrdede ægteskabet. Husk, hendes far og bror var lige blevet dræbt, og derefter blev hun voldtaget af deres morder. Følsomhed over for andres trivsel ?

Og følsom over for andres trivsel , uanset deres etniske eller religiøse baggrund? Muhammad sagde: “Jeg er blevet befalet at bekæmpe folk, så længe de ikke erklærer, at der ikke er nogen anden gud end Allah, og han der bekendte det var garanteret beskyttelse af sin ejendom og liv på mine vegne, bortset fra resten rigtige anliggender med Allah “(Sahih muslim 30) Så hvis en ikke-muslim ikke konvertere til islam, er hans ejendom og liv ikke er beskyttet -. er, at følsomheden over forandres trivsel, uanset deres religiøse baggrunde?

Alt dette blæsende volapyk udgør, er, at Craig Considine hverken en kristen eller en muslim i en genkendelig eller ægte følelse, men er fashioning sin egen religion, placerer sig selv som dommer og dommer over gyldigheden af det, Jesus og Muhammed siger. Han er dårligt rustet til dette, men hvis han mener “Elsk jeres fjender og bed for dem, der forfølger jer” er “lige værdifulde” som “dræb afgudsdyrkerne, hvor du finder dem.”
At Huffington Post vil udskrive denne gallimaufry af pseudo-dybde og massiv intellektuel forvirring kun illustrerer, hvordan desperate venstrefløjen er at polere billedet af Muhammed og islam: enhver, der tilbyder at gøre det er velkommen, selv om han er så rodløs som Craig Considine.