Islamisk stat Horror: Blot Efter Koranen

Den brutale afbrænding til døden af en jordansk pilot af den islamiske stat (IS) mordere i Syrien har understreget, at islamisk fundamentalisme er et produkt af de indre væsen og grundlæggende kommandoer i den muslimske religion-trods liberale forsøg på at foregive andet.

ISIS-udførelse-1

Islamiske apologeter i Vesten-herunder ikke-muslimske liberale-tiden hævder, at IS er “ikke handler i overensstemmelse med Koranen”, og at de er en form for afvigende fortolkning af islam.

Intet kunne være længere fra sandheden. Hvis noget, IS og andre islamiske fundamentalister blot følger diktater deres religion, som klart udtrykt af dens grundlægger, Mohammed, i Koranen.

For eksempel kan følgende direkte citater fra Koranen ikke fortolkes på anden måde end deres faktiske betydning måde:

1. Muslimer skal arbejde for oprettelsen af en islamisk stat og kan dræbe, korsfæste, afhugge arme og ben,  der er imod dem:

5_33

Faktisk straffen for dem, der fører krig mod Allah og Hans Sendebud og stræber på jorden [at forårsage] korruption er ingen, men at de aflives eller korsfæstet, eller at deres hænder og fødder blive afskåret , eller at de skal forvist fra jorden. Det er for dem en skændsel i denne verden; og for dem i det hinsides er en stor straf. – Quran 05:33

2. Muslimer skal dræbe alle, der ikke vil konvertere til islam:

9_5

Og når de hellige måneder er gået, derefter dræbe polyteisterne uanset hvor du finder dem og fange dem og belejre dem, og sidde på lur efter dem i hvert sted af baghold. Men hvis de skulle omvende, etablere bøn og giver Zakah, lad dem gå . Faktisk Allah er Tilgivende og Barmhjertig. – Quran 9: 5

3. Muslimer skal kæmpe mod og være “hårde” til ikke-troende:

9_73

O Profet, kæmpe mod de vantro og hyklerne og vær barsk over dem. Og deres tilflugt er Helvede og elendig er den destination .- Quran 9:73

Læs   Hamburg: Politiet kaldt ud 1.000 gange

4. Muslimer skal dræbe, mens de kæmper for Islam; og de vil blive belønnet med paradis:

9_111

Faktisk har Allah købt fra de troende deres liv og deres egenskaber [gengæld] for at de vil have Paradis. De kæmper i for Allahs sag, så de dræber og bliver dræbt. Det er en sand løfte bindende på ham i Toraen og Evangeliet og Koranen. Og hvem er sandere til sin pagt end Allah? Så glæde sig din transaktion, som du har indgået kontrakt. Og det er det, der er den store opnåelsen .- Quran 9: 111

Der er mange flere lignende kommandoer i Koranen, men disse få eksempler vil være tilstrækkeligt til at vise, at intet, der er gør, er på nogen måde i modstrid med den muslimske hellige bog.

I denne forbindelse er det vigtigt at forstå, da Khaled Abou El Fadl (formand for islamiske studier tværministerielle Program på UCLA) sagde i en forklarende artikel, specielt skrevet til Australiens ABC tv-station , når det

 Koranen, profeten Muhammed gjorde intet mere end at kommunikere ordret Guds åbenbaring og muslimer bevaret teksten og fremsendte det i sin oprindelige form og sprog til efterfølgende generationer.”

Som El Fadl fortsætter, “Muslimer tror på, at Gud berettiget og lovede at bevogte teksten i Koranen fra eventuelle ombygninger, revisioner, udeladelser eller redaktioner, og derfor, mens muslimer kan være uenige om betydningen og import af åbenbaringen der er bred enighed blandt muslimer om integriteten af teksten. “

Med andre ord, muslimer tror på, at Koranen er den nøjagtige, uændret, Guds ord, som overføres til jorden af Mohammed.

Det er derfor lidt underligt, at lav-IQ peoples- såsom de semitiske folkeslag, der dominerer i Mellemøsten, hvor den gennemsnitlige IQ kører mellem 74 og 91 -vil vedtage sådanne overbevisninger uden spørgsmål, især når håndhæves brutalt som det i øjeblikket er tilfældet.

Som drøftet indgående i bogen Jihad: Islams 1300 År krig mod den vestlige civilisation , muslimer har i virkeligheden været at føre aggressiv krig mod deres naboer, og Europa, for over tusind år. De fysisk invaderet ikke kun hele Mellemøsten, men også Nordafrika, Spanien, Frankrig, og alle Balkan, helt op til Wien.

Kun en århundreder lang kombineret europæiske militære indsats i sidste ende lykkedes at drive de muslimske erobrere fra det europæiske kontinent.

Det bør derfor også komme som nogen overraskelse at forstå, at IS er blot en moderne twist på islams væsentlig drivende faktor: konvertering og erobre ved vold.

Først når dette er fuldt forstået-og accepteret-kan der være nogen vedvarende og fornuftig politik udviklet til at bekæmpe problemet.

Og denne politik skal være baseret på tre grundlæggende principper:

1. hjemsendelse af alle muslimer fra europæiske nationer;

2. bryde jødiske lobby magt over de vestlige nation regeringer. Den nuværende virksomheds pro-zionistiske politik (såsom invasionen af Irak, eller støtte af Israels blodige etniske udrensning kampagner mod palæstinenserne) blot tjener til at opildne og ideologisk bemyndige de islamister i støtte IS og beslægtede organisationer.

3. En fast udenrigspolitik baseret på ikke-indblanding i muslimske staters politikker, der gennemføres som en del af en gensidig aftale, som vil forhindre muslimske nationer i at forstyrre eller invaderende, europæiske nationer.

Enhver politik, som ikke indeholder disse tre elementer, vil uundgåeligt føre til yderligere terrorisme i europæiske nationer, og i sidste ende overtrækket og erobre de nationer ved islam.